söndag 18 februari 2007

Att packa

Att packa för en övernattning är enkelt, jätteenkelt, allt som behövs får plats i datorryggsäcken. Så fort det är längre tid blir det krångligare... . Väskor som skall checkas in på flyget, väntetider.. och sedan de eviga frågorna, behöver jag en eller två av detta, räcker det verkligen med 3 par strumpor eller inte. Vad händer om jag spiller på slipsen, kan jag hitta någonstans att få den tvättad, eller klarar jag det med nagelfilen, lite schampoo och handfatet.

Att packa är enkelt - att veta vad som skall packas - det är det svåra.

Det som abslout skall med är påslakan, örngott etc.
Som tur har Lotta "omutifall" köpt fler påslakanset än vad vi strikt behöver i Veberöd, så jag kan exportera till Warszawa. Nytt täcker och kuddar står dock på shoppinglistan.
Behöver skapa en lista över saker som saknas i lägenheten (måndagkvälls jobb), för att se vad som ev. finns i Veberöd (och är värt att förflytta).

Inga kommentarer: